מאמר קצר מאת אהוד טוקטלי

עשו שלום - ולא שגיאות!

האם לא למדנו כלום מאסון אוסלו?

"מפת הדרכים" האמריקאית אינה אלא שם חדש לטעות ישנה. נשיא ארה"ב, ג'ורג' וו. בוש, הציב את מטרתו בבהירות רבה: ה"חזון" שלו מדבר על חלוקת ארצנו לשתי מדינות: ישראל ופלשתין.

תוכנית זו גרועה אפילו ממתווה אוסלו. העולם ראה כיצד הבטחה קלושה ל"אוטונומיה" הפכה לפצצת זמן שהתפוצצה לנו בפרצוף לפני שנתיים ויותר. עכשיו עומד אש"ף לקבל מדינה של ממש.

מדינה אש"פית תהפוך לבסיס הטרור הגרוע ביותר בעולם!

פוליטיקאים מערביים "מתוחכמים" מבטיחים לנו שהמדינה הפלשתינאית תהיה "מפורזת". זו פשוט בדיחה! מספיק לראות מה יכולים הפושעים האלה לעשות עם נשק קל וחומרי נפץ פרימיטיביים! עלינו להזכיר למר בוש מה עשו הטרוריסטים הערבים ב - 11 לספטמבר עם סכינים פשוטות. איך אפשר "לפרז" את מי שנוקט בשיטות נאלחות כאלו?

יתר על כן - בשום מקום בעולם אין חיה כזו שנקראת "מדינה מפורזת". מדינות ריבוניות רשאיות להפעיל את סמכותן בגבולותיהן, לחתום על הסכמים בינלאומיים ולכרות בריתות עם מדינות וגופים אחרים. כבר ראינו איך צחק צדאם חוסיין על כל המשקיפים של האו"ם.

ברגע שאש"ף יקבל מדינה ריבונית - כבר יהיה מאוחר מדי!

האם פירוש הדבר שנגזר עלינו להילחם בערבים לנצח? לא! ישנן אלטרנטיבות טובות יותר. אם הערבים לא יקבלו אף אחת מהן, נוכל להסיק שמטרתם האמיתית אינה לעשות שלום אלא לחסל את הקיום היהודי במזרח התיכון.

אנא עיינו בחלופות הרבות שאנו מציגים במדור "קולות שלום".

זה פשוט לא נכון שהרצון בשלום חייב להוביל לפשרות על זכויותינו ההיסטוריות ועל בטחוננו הלאומי!

מה שאנחנו צריכים כעת היא תקווה, ולא כניעה לפושעים בינלאומיים!

אהוד טוקטלי, 26/6/2003

אודות אהוד טוקטלי ומאמרים נוספים


סגור חלון